Händelser och andra ändelser.

Imorgon drar jag, Albin och Lukas till Vänersborg och studerar human rights med Fyrbodals Youth Embassy. Tre helger kommer vi att delta och det ska bli så otroligt spännande och roligt. Känns verkligen som att detta är en väg ut i livet och jag är så otroligt glad och tacksam för att jag kommer att få ta del av dessa utbildningar som komma skall.

Jag själv har och är fortfarande smått nojig när det kommer till tillsatser i livsmedel. Men efter att ha sett på BBC:s dokumentär i tre delar om E-Nummer har jag på något vis både kunnat accepterat att det både är nödvändigt och inte behöver vara så hemskaness farligt. Är ni nyfikna tycker jag att ni ska kika in på denna adress och låta er charmas av engelsmannen Stefan Gates som guider er i det minst sagt snåriga träsk kallat E-nummer -->  http://svtplay.se/v/2670772/dokumentarfilm/e-nummer__del_1_av_3

Annars pågår det lägenhetsletande för fullt. Ser bra ut på den fronten, och snart kommer jag på vad jag ska studera också. Det känner jag! ;)

KRAM-Banan!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0