Vem vare som saa-det?

Det blev som jag Saade!

Så här såg mina resterande tippningar ut:
2) The Moniker
3) Danny
4) The Playtones
5) Linda Bengtzing
6) Sanna Nielsen
7) Swingfly
8) Nicke Borg
9) Sara Varga
10) Brolle


Jag fick alltså 4/10 rätt på min tippning. Tyvärr så hade min vän Josse 5 rätt, så det blev hon som tog hem segerpriset 120:- GRATTIS JOSSE & bra gissat! :D
Super rolig kväll!! Alla dansade och sjöng med galet när Eric vann. Grannarna undrade om vi hade fest elr något i den stilen. (Vi bjöd dem ju bara på surround-effekter!)
Måååste bara säga att de killarna som bjöd på covern It's my life var gryyymma!! (Sångaren var så heet!) Dumt att jag tappa namnet på dem...någonting med "D" & 2*"y" i...hmm...
NU ska jag titta vidare på Spiderman och efter det nqnwnenrntnynuninonpnånansndnfngnhnjnknlnönänznxncnvnbnnmnaaaa! = Nana alltså!
God nät!
(denna tycker jag kunde ha fått gå vidare till finalen! Hade lyckats utmärkt i Esc!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0