Förresten! Köp INTE Eldorados Grapefrukt-Juice! Den smakade Grapefrukt!

Alltså, dagen börjar ju när solen går upp!...eller vänta idag gjorde den inte det..så jag vet inte när dagen började idag. Eller vänta, det är inte väsentligt! (inte lika väsentligt som det kommande..höhö):

Kl. 8.0 åt jag frukost i skolan & borstade tänderna med en tandborste (!) (hann inte hemma)
Kl. 8.3-12.3 klistrade, skar, funderade, filade, letade tyngder, funderade, frågade åskådare om idéer, funderade, skar och klistrade jag---> Förstorad bok! Denna ska finnas på plats i Flugan som ville synas UF:s monter (D26) i Trollhättan på lördag (UF mässa). Imorgon fortsätter jag med att måla den!
(Tog dock en paus och köpte litte ditt&datt till mässan, uppe på köpingen!)
kl. 12.3-13.0 blev det kötte och (kokt!) spagge till lunch!
kl.13.0 --> Bar det av till ridskolan för dressyrprov. Man rider ett visst program, som man har övat in innan, och visar upp det för ridläraren. Så här såg halva mitt program ut:
Detta föreställer en ridbana. De blåa sträcken står för trav, de gröna för skritt & de röda för galopp. Förkortningarna kan stå för olika sorts tempon i gångarterna.

Vet ni vad? I Tjetchenien (jag sökte på google för att få rätt stavelse på landet, men jag skrev rätt direkt :o) är det tradition att kidnappa en brud! Alltså en brud att gifta sig med! :O Det handlade Dokument Utifrån om i går! Helt sjuukt!! Gör inte en tjetchenier det räknas han inte som en sådan!!!....!!!

Idag hittade jag denna grymma sångerska:
Idag fick jag en glass av mamma efter skolan. Det var nya Daim med päronsmak! Typ helt OK, men inte så mer.

Förresten! Köp INTE Eldorados Grapefrukt Juice! Den smakade Grapefrukt!
= Jag trodde de skulle ha tillsatt en maaassa socker för att dölja den beska smaken, men icke! ICKE!
ps. Vovven rekommenderar inte heller den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0