Malle-Mella-Mellis-Äggtoddy- MELLO!

å ikväll smäller det! Kan faktiskt förstå varför Melodifestivalen engagerar och upprör människor. Det är bara så MYCKET! I år har jag plågats igenom alla deltävlingar, där varken bidrag eller programledare har varit särskilt värda att nämna. Pinsamt, tycker jag det har varit rent ut sagt! Men så ännu en gång är förväntningarna höga och tron på att rätt bidrag ska vinna, inför kvällens final. 
Jag kommer att befinna mig hos min kära vän Anna tillsammans med gänget. Alla har fått tippa en lista på hur man tror alla bidrag slutar. Min tippning vill jag inte avslöja ännu, men det har varit riktigt svårt! Har kollat runt på olika internetsidor i jakt efter vilka folk tror vinner, kmr 2:a, 3:a osv. Har sedan sammanslagit dessa resultat. De följer någorlunda vad jag tror själv. 
Man satsar 10Kr/var och den som har flest rätt i slutresultatet vinner allas satsade pengar. Är det några som har lika många rätt och flest, vinner den som har flest rätt i början från vinnare, 2:a, 3:a --->
Jag är RIKTIGT taggad och det ska bli suuper intressant!
Idag har visst Victoria namnsdag och det blev jag själv firad med flaggning, en gul ros, en chokladkaka samt en behövlig 50-lapp! Söt familj jag har va? :D


IDAG HAR JAG JOBBAT OCH KÖPT TRE PAR ÖRHÄNGEN FÖR 15 KR SAMMANLAGT. BRA DAG IDAG!!
;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0