Uppdrag- Möss eldning.

Just precis så fick jag elda upp pappas gamla, egengjorda toffs-mössa! Den hade vår lilla vovve försökt att knapra i sig för ett tag sen, då hon inte kunde motstå denne när den låg framme (varför dn låg framme vet jag faktiskt inte). Pappa blev förstås väldigt ledsen då han mena på att detta ting var ett av de äldre slagen (näst intill unik!) som ingav honom många fina minnen från hans ungdom. Mamma tyckte (redan innan) att den var ful (jag tror jag minsann såg henne mana Zita att dra loss några extra strån från den gigantiska toffsen).
Det hela slutar med att jag eldar upp den. Mamma sa att jag skulle passa på när far inte var hemma. Så nu är det gjort! Här kommer några fantastiska bilder på hela föreställningen:
Mössa ? Eld.
Grillning av mössa.
Mössan var eld och låååger och jag meeed x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0