Nalle borttappad (och återfunnen. Och där avslöjade Victoria Jensen hela inlägget)!

Idag hade jag visst tappat bort min mobil. Det var när pappa anlände hem med min mobil i sin näve, som jag insåg detta (visar rätt tydligt på vilken fin relation jag har med min mobil. Den kan bli lämnad ensm utan att bli allt för aggressiv. Även om jag ibland undrar vad jag har gjort för fel när den bara stänger av sig utan anledning). Jag hade lagt av den i morse i en av estetklassrummen där jag hade lirat lite keybord med en god vän. Sedan hade en av musiklärarna hittat min mobil och försökt att nå hela (nästan) min kontaktlista på mobilen. Genom min kusin Sara fick han reda på vad jag hette och vilken klass jag gick i. Sedan ringde han till "ICE Daddy Cool" och fick tag på honom, så att han kunde komma och hämta min mobil. Fint va? Jag lever ett rätt hektiskt liv just nu ska ni förstå, så det var inte så konstigt att jag inte saknade min lilla partner. Mobilen alltså. (Det fatta ni, ja).

Här vill jag också meddela att jag snart flyttar *ut! Blir sambo med en viss Sandra Dee (Dahlqvist är det inofficiella efternamnet). Kommer bli så spännande så!
*från bloggen alltså.
Nu tänkte jag rapa (rappa på svenska) och sedan till pållarna i stallet. Blir nog bra det.
Heeeee--eee-ee-ej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0