R_DDA De råa djuren!!

Jo men serru, idag på engelskan visade jag verkligen på mina skills. Mrs Johansson frågar klassen: "-Were do they use machine-weapons in Sweden?" Jag var precis på väg att säga "- When they're hunting!" Tack guschelov att någon annan hann före mig med att säga att de använder dessa "ra-ta-ta-ta-ta"-vapen i militären. Kunde blivit riktigt pinsamt annars...

Jag räknade faktiskt med att de använde dessa tyngre vapen i militären och att jag då skulle gissa på något annat...aa (Detta låter nästan trovärdigt!)


Får en bild framför mig där en massa rådjur flyr (de får slippa undan denna gång) när en *"galning"börjar köra med en 50 caliber M2 machine vapen (tro inte att jag kan detta namn. wikipedia kan. aa, det ser ni ju på den blåa färgen som visst inte gick att få bort. Caught in action Toija) och siktar efter dem. Heeelt galet!


(Jag har ännu en gång visat skicklighet. i paint...)
Nee, usch sikka hemskheter.
Hade dock varit jobbigt om jag hade jagat och hetat Peter och campade hos asketer. Tur att så icke är fallet. Nu campar jag ist i stallet och jobbar på hårsvallet.

Tjiingeling-Dill! (Dill gillar min mor. Hon älskar dill, för att hon är stor)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0