IN YOUR FACE SANDRA DAHLQVIST!!

TJO ALLA MINA NYVUNNA LÄSARE!!  (Varför jag skriver så är för att jag tror jag har lyckats sno några av Sandra Dahlqvist...-Om hon läser det här, så har jag bara en sak att säga: - IN YOUR FACE!!! ;)


Till något helt annat. Igår natt drömde jag något märkligt. Faktiskt så märkligt att det är värd en plats här på min fantastiska blogg:
"En före detta klasskamrat till mig får några kartonger av sopbilen (elr om det var en arla-lastbil..). Kartongerna ska han ha till ett "SVINN"-projekt (slänga mindre mat) i skolan. Dessa kartonger droppas av före viadukten i Mellerud. Jag och brosan är på väg till skolan, när fd. klasskamraten undrar om han kan få hjälp. Jag får världens idé och sätter brosan i en av kartongerna och börjar skjuva honom upp för viadukten. Ja och ner kommer han själv...i rätt hög hastighet."
Har förresten börjat spela IT-Girl på Facebook. GÖR bra spel. Man får självförtroende i form av gulliga lappar från sina vänner och energi från chokladkakor. Hela spelet går ut på att shoppa, skaffa/dumpa pojkvänner och gå och vara kaxig på fester. Skönt huh? :D
Nu ska jag hoppa, hopppa, hoppppppa (inte med Basshunter, utan med hästar)

Kommentarer
Postat av: Sarararara

Höhöhöhö....gölligt.

2011-01-27 @ 19:27:40
URL: http://fillity.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0