Idag fick mamma nog och drog.

Måndagar är heelt O.K! Tre dubbellektioner, geografi, samhäll och rid-& hästutbildning. Idag så tröttna mamma på att vänta på mig så hon och Emanuel stack till jobbet...jag fick gå ut till busskuren vid storavägen och vänta på bussen. Varför jag är så seg? Jag letande fribilt efter mössa och vantar. Det roliga i kråksången är att min "kära" mor "lånar" min mössa och därför ORSAKAR FÖRSENING AV MIG!! Så det är faktiskt en stor del hennes fel att jag alltid är sist in i bilen. Och idag kom jag inte ens med IN i bilen...Men men, en morgonpromenad på 1 ynka kilometer har väll ingen dött av. Piggnade till lite dessutom. Kanske ska ta och fortsätta med segamornar...

TJING!

y.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0