FUNKY och mindre funk...


Åh, är änligen igång med svenska uppgiften!! Vill verkligen lyckas när det är argumentation som står i fokus. En bra egenskap som jag tror mig äga....ska bara bevisa det också ;) Min tes kommer att vara något i stil med "Odemokratiska ideal som tv skapar"...fast det ska bli till ett påstående sedan då. Men jag anser att vissa saker ska censureras i tv. Då tänker jag på program (läs dokusåpor) där det går ut på att Tv ska tjäna så mycket pengar som möjligt. Har mejlat Tvombudsmannen på tv6 angående "Paradise Hotel". Visste ni att deras klipp på hemsidan har en åldersgräns på 18 år? Intressant! (Avslöjar en hel del för den ovetande program-tittaren angående programmets innehåll...).

Här får Ni en bra låt att lyssna på :D!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0