Ärmar & tarmar.

Idag åker familjen till marknadsmässa (närproducerat och ekologiska stuff!) i Österrike för att sedan åka vidare till BMW-mässan i München imorgon.

Sara & Zita håller mig sälle. Och hönsen och fåren förstås! Lammungar har tittat ut också :) 2 st hittills. Får hoppas att resterande tackor håller tätt nu när far inte är hemma. Annars blir det till att kavla upp de ärmarna som jag inte har.
Igår kom förresten min och Saras bok som provex, till brevlådan. Vilken känsla!! :D Papperstypen är stört skön och bilderna blev gör bra. Lite justeringar fattas bara.

Farmor kommer också sen, samtidigt som Sara och då ska jag bjuda brudarna på smörgåstårta och kaffe. Det blir bra det!
ps. Brandon Flowers kommer med till "Where the action is", samtidigt som älskade Coldplay! Jag tycker iaf han är mkt grymmare än bandet The Killers som han själv sjunger i. Både sång-och musikmässigt.

ps2. Sök inte "tarmar" på google.
MED VANLIGA HALSNINGAR

V-i-c-t-o-r-i-a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0