Bollar, ribs & snygga typar.

IMÖRN ska ni veta! Ja, då blir det Vollyboll-turningering. Mitt lag (som består av coolaste Hanna och fräckaste Sanne + ett x-antal teknikare) heter "Electric Society". SÅ BALLT namn! (behöver jag ens nämna att jag själv kom på det?!) Iallefall, det kmr bli suuperduuperskojj!! :D:D Är ju ganska duktig så det blir ju ingen spillo-tid för åskådarna...

Idag har jag nog ätit en hel bröstkorg. I skolan serverades det nämligen revbensspjäll och här hemma också!! :O :D

Vet ni vad?! Jag ÄLSKAR E-type! Här har jag gjort ett "ABC" men honom:

E- eftersträvansvärd
T- taktfull
Y- ystrig
P- praktfull
E- eventuellt min framtida make!

Någon gång ska det bli vi. Jag känner det! Vi passar PERFEKT! (bara han som inte vet det...)


Titta bara så fint han sträcker på sig! (eller på armen iallefall) Dessutom gillar jag män med aptit! :)


PÖSS!! :-*



Kommentarer
Postat av: Rebecka

Hallå, har du tagit bort din facebook igen?

2011-12-23 @ 19:12:53
Postat av: Sara

Vollyboll, rös precis av obehag. E-type haha jaa, hår har han den lilla vikingen. Vicky Viking!!! ;)

2011-12-23 @ 23:39:30
URL: http://fillity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0