En sak som gör mig glad...

...är mat! Finns det något sådant fantastiskt som mat-fenomenet (om man kan kalla ngåot så vardagligt som mat för det?!). Nyss så tänkte jag på tunnbrödet som jag och mamma köpte förut, och hur jag senare ikväll ska lägga massa gott i det och stoppa i mig. Bara denna tanke resulterade i ett lyckorus som spreds i mig (speciellt i magen då). Hihih, knasigt ändå att mat = glädje och lycka! Sedan måste jag bara tillägga att jag är otroligt tacksam för att jag överhuvudtaget har tillgång till käk var eviga dag! Det ska man verkligen tacka för.

Jo, å så måste jag ju berätta att jag idag var i Bäckefors på sjukhuset där och tog blodprover och lite annat som pulsen och blodtrycket. Detta eftersom jag eventuellt (om proverna är O.K) skall bli blodgivare. Det känns urbra att bara genom att genomgå en sådan enkel grejj, faktiskt kan rädda liv! :D

PUSS! mina kära vänner.
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0