bloggbart.

Åh, idag sörrni! Har jag inhandlat en ny vinterjacka! Detta innebär slutet för den gult lysande gamla kusinens täckjacka. Härligt! :D

Igår på Juldagen var vi 27 stycken här hemma i huset. Några av pappas kusiner och deras resp. + barn var här. Dessutom farmor och min ena faster med familj. Det blev mycket glädje och gröt. Av farmor fick jag några fina julklappar, bl.a. ostbestick (haha!) som känns lite...gormé. Men det blir säkert behövande inom en lång framtid eller när Carl-Jan Granqvist skulle komma på oväntat finbesök (vilket jag inte hoppas att han gör...)


Julklappar värda att nämna som jag fick av mina kära päron:

#Ett strykjärn (dock ingen strykbräda...)
#Vår Kokbok (som blev enbart min)
#Papiljotter (gör bra!! Inga sådana med kardborre för de är fullständigt värdelösa--> ask Sara)
#Två Stekpannor

Imorgon ska jag åka till Bäckefors för att ta blodprov och på onsdag blir det eventuellt "Harry-Potter-maraton" (påtvingat!) med Virre..;)

Nu ska jag käka begagnad gröt från igår!

GOD forts. JUL! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0