Återvändo. HEJHEJHEJ!

Åhh, vet ni vad?! Jag har blivit lite smått inspirerad av mina kära kollega Sandra "Dallen" Dahlqvist (jag tänker då rakt in länka till hennes sida. Hon är tillräckligt mallig!). Den tösen vet hur man tar sitt bloggande till nya höjder. Man kan säga att hon är en höjdare!..fast att hon inte är så lång....

Nåväl, som en viss CARL med "C" skulle säga. Idag har jag sun-like:at med elevrådet. Då var "C" också där. Det kände man på långa vägar (kan ni tänka er den värmen och hans fantastiska-redan-innan-"härliga"-kroppsarom?!). Han hade en Hawai-skjorta. Jag sa det till honom, att jag tyckte den var passande med tanke på den miljön vi befann oss i. Han sa tack. Jag sa att det var ingen komplimang. Var det elakt sagt?! Påpekanden ska göras att skojrtan var trasig på tre ställen bak i ryggen. Han sa att den var väälanvänd. Stackars barn. Ingen känsla för stil och klass som en annan har. Funderar på att skänka en hösäck som den givmild madam jag är, så att barnet får lite värme, för den där skojrtan verkar då inte vara till någon nytta, mer än i solen, och där vill vi ju inte ha honom av redan nämnda anledningar.

Så får det bli!

TACK för att Ni läste min blogg (när ingen annan gör det).......
;-*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0