val- den stora fisken i det avlånga landet.

Ja det har väll inte undgått någon att det är val idag?! Själv så är jag lite sur för att jag måste vänta 4 år till för att få rösta. Ibland känner jag att jag som 17 år kan ha mer vett i skallen än någon medelålders gammal gubbe som är trött på invandrare och vill kasta ut dem ur det Sverige som ska vara ett "tryggt" land...
Iallefall, tänker jag inte  dra upp mina politiska åsikter här för det skulle bli ett väldans långt inlägg. Men ni ska bara veta att jag är för ett sk. fritt individuellt liv (där varje individ själv får bestämma över hur hennes liv ska se ut) men samtidigt som hon värnar om andras möligheter och förmågor. *punkt*



Ikväll så ska jag till skolan på valvaka. Ska bli mycket spännade!! Pappa hänger med också.

Pijanorockså, så loong då.


y.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0