This time for Africa.

Oo, är mitt uppe i städtagen!! Familjen får nämligen gäster imorgon :D Fast här hemma så städar vi ju varje fredag...även om vi får gäster eller inte (lite onödigt tycker jag, ;)).
Mamma befinner sig just nu på bokmässan (AFRIKA-tema i år!!). Lyckades inte övertala henne att få följa med dit i dag istället för att vara i skolan där jag hade 3 lektioner som jag faktiskt hade klarat mig utan -_- Fast jag är ändå glad att jag var med på idrottslektionen. Mina två offantligt roliga och sköna gympalärare startade lektionen med att visa vad dagens lektion gick ut: 1 pilatesboll, 2 lag (varav 3/2 stycken spelare i varje) och 2 mål. Japp, och det gick alltså ut på att försöka få över bollen till motståndarens sida och göra mål. Och här blir det inga längre passningar...mer åt "alla-på-bollen"-hållet. Lite Rugby-känsla och SUPERKUL!! Men lika SUPERJOBBIGT!! Sitter just nu med träningsvärk ända upp till armarna (redan! :S). Kan ju tala om att det är en bravad att jag skriver här i bloggen. Går rätt trögt som du kanske förstår.
Ne nu får jag verkligen ta mig i kragen och fortsätta städning...innan morsan anländer......och det kom jag på att det gör hon NÄRSOMHELST!!!!!!

Denna kille gillar vi!! Du kan se honom springades ute på en savann... eller i filmen "Gudarna måste vara tokiga 1 & 2"

Pip!

y.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0