Lôrdagar.

Å jag älskar lördagar! Särskilt lördagar då jag är ledig och bara kan slappa och göra vad jag vill.

Igår följde min kära vän Veronica med mig hem efter skolan. Vi bakade chokladbullar (egen påhittad fyllning, bestående av kola-och chokladsås och kako fyllning) och kladdmuffins. Vi såg också på filmen "Bröllopsfixaren" (den med Jennifer Lopez och Matthew McConaughey). Och så skrattade vi och skojjade en massa såklart! =)
Virre sovde iallefall över inatt och vi sov ända till kvart i 11.0. GÖTT!! Vi hann och käka frukost, sedan åkte Virre hem.
Sedan dess har jag pluggat, ätit, lyssnat på bl.a Aguilera, Robyn, Nelly Furtado (bara kvinnliga sångerskor idag alltså! Omedvetet val) och suttit vid datorn. Har gjort en "Lördags-lista" där jag bl.a planerat att motionera på ngt sätt, slänga sopor, dammsuga och fixa fler låtar till Ipoden. Hoppas jag hinner med allt!

IMORGON ÄR DET VAL! RÖSTA BLÅTT- "För ett allsidigt val"
. (Varför har ingen av allians-partierna tagit den slogan? Jag tyckte den var riktigt fyndig gjord av mig).



So Long-Buljong.

y.


Kommentarer
Postat av: Sarararararara - kusin och knaspartner xD

ROOOOBYN! ÄGER FETT MKT! :DDDDDDDDDDDDDDD Och de andra med, fast just nu är jag lite hookt på Robyn liksom. Haha, fast Christina är ju aldrig fel heller. ;) <3 Ive almost got a crush on her, iaf på hennes otroliga röst! Nelly är mest bara allmänt coool, "Glow" gillar jag mest och "Say in right" på "Loose" skivan som du fick låna av mig. Hihihi. Love ya my dear!

2010-09-19 @ 20:16:12
URL: http://fillity.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0