(o)seriösa elevråd och bullbakning.

Ja men nu har jag bakat chokladsåsbullar till min kära SP klass :D De blev verkligen super duper bra. Hoppas bara att de går hem hos mina klasskamrater också ;)

I helgen var jag i Jönköping på lantbruksmässa. Den hölls i dt stora mässbyggnaden Elmia. Där gick jag o storsa en dag. Blev en hel del steg på min stegräknare som ni kanske förstår ;) På söndagen blev det A6 centrum. Ett stort köpcentrum i Jönköping. Köpte några presenter och ett par silver örringar till mig själv.
IDag på elevrådet var det KALLABALIK!! Hahahha, allt blev sönderskrattat (lite synd här i efterhand, men kul var det då xD). Blev ju inte heller bättre när elevrådets "rådgivare" har världens största, högsta och underbaraste skratt. ojoj..allt blev väldigt kul. (Tänk er på ett ELEVRÅD! Hallå, Underskatta aldrig dessa). Men bli inte oroliga nu: Vi kom allt fram till ett å annat. T.ex att vi ska satsa på Soffor för vår budget (inte bara soffor då men bl.a detta). Det blir la bra eller? Soffor behövs alltid! :D Man kan aldrig få det för slappt! ;)....em ja...ni fattar!!
NU ska jag packa i bullarna i plastpåsar och sedan blir det att hoppa i pyjamasen (som egentligen är ett väldigt konstigt ord om man tänker efter...:O ,P)

tomgången håller aldrig högre klass än för fullt.
y.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0