Sara, den tålmodige.

Nu har jag varit och jobbat i fyra timmar. Sara, som numera går under epitetet den Tålmodige. Hon hängde nämligen samtidigt på bibblan när jag jobbade där. Undra vad hon höll sig sysselsatt med... (haha, när jag skriver detta utbrister Sara själv: -Kolla in de snygga killarna såklart. Jag frågar då: -Fanns det några snygga killar där?)...

Nu ska vi iallefall äta (första måltiden sen frukost). Sen ska Sara hem till Geraldine och jag får stå för skjutsen, som absolut inte gör något :)
Imorgon blir det MÄSSA :D

Om ej livet bjöd på klurigheter hade vi ej varit här.
y.

Kommentarer
Postat av: Josefine Johansson

Tjoo bruden!! hur går det med eran bok? kommit någon vart? Är det mässa här nån stans och vad handlar den om? <3

2010-11-04 @ 19:03:54
URL: http://rosientobyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0