konka SJ!

22.14-elit och jag har precis anlänt from da stall. Gjorde för övrigt världens sämsta prov idag. Var inte alls taggad som jag brukar vara innan..mest bara, gå och slopa provet i papirkorgen och nonchalant gå ut ur klassrummet. Tänk om jag ändå kunde tillåta mig själv att göra så? Fast då skulle jag väll bli helt till mig efteråt. Nej, bara att sitta kvar och kämpa sig igenom ett näst intill oförståeligt papper. Har helt enkelt aldrig varit så "otaggad" inför ett prov. Det tog la ut sin sk. "rätt". Och apropå rätt så var det Hedvig-suppe idag..UTAN den utlovade cream freshen ;o Men om man ska ägna en liten tanke till "de fattiga barnen i Afrika" också...
Nu ska jag packa, eftersom jag i morgon drar till ljuva Götet. Får la se hur mycket försenat tåget blir...ojojoj..och detta är bara början för SJ. Fattar inte varför ingen börjar att konka ut SJ! (Bara namnet SJ har dragit över sig en unken gammal filt som luktar hund..nej skunk passar bättre). När jag blir stor, ska jag minsann spåna mer på detta!

"Har man inte en åskledare får man ta ett blixtlås"
//Jonas, fra Bonde söker fru ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0