fint med matchning. mindre fint med tandkrämsdöd.

De mest märkliga tankar dyker upp vid tandborstning. Måste vara något med tandkrämen...:

Jag får syn på en liten grön bananfluga. Ett lyckorus infinner sig i samma stund jag upptäcker att stearinljuset matchar bananflugan. Tänk att det kan vara så ibland. Att saker matchar varandra. Sedan så flyger flugan iväg, ner i handfatet. Nära att hamna i tandkrämsspottet jag just spottat ut. Kan inte motstå att försöka dränka den i det spott jag har kvar i munnen. Men varför sjutton vill jag förstöra matchningen? Fluga och ljus emellan? Människan är allt en märklig varelse. Fast det märkliga ligger nog inte i människan, utan i mig.


behövs det något här efter ovanstående tankegång?
y.

Kommentarer
Postat av: Sararararara Axelsson puss

hahahahahahahahahaaHAHAHAHAH!!!!!!

Det finaste blogg inlägg jag läst i hela mitt liv!!!! Såååååååå underbart. Så "Berts dagbok"-aktigt och . Åh <3.

2010-11-08 @ 22:05:54
URL: http://fillity.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0