Eko-glass, samt dyra knäckisar.

Juste, jag måste ju bara nämna att jag käkade ekologisk glass igår på mässan. Jag tog smakerna (för er som VERKLIGEN är intresserad av för smaker jag åt ;)) choklad och passionglass-sorbé. Sen så köpte jag två böcker för 25 kr styck. Den ena hette "Valarnas värld" och den andra hette "Jorden- en biografi". Ja, får nog lov att säga att de båda titlarna säger det mesta om innehållet. Tänkte förresten köpa tång-knäckebröd också. Man fick provsmaka...aa o det kan jag lova att jag gjorde. Fanns med både sesamfrön och havssalt. UNDERBART gott!! Varför jag inte köpte det? Tja, skulle kännas liite för konstigt att "shoppa" knäckebröd i min ålder. (Ärligttalat: Det hade jag nog gjort om inte ett litet paket innehållande knäckisar såldes för 40 riksdaler).

Visst tröttar hösten ner. Så att man vill gå i ide.
y.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0