Bauer sucht Frau- forever 'n' after.

kl. 18.00: -Åh, om bara 2 h börjar Bonde söker fru.
kl. 19.00, sittandes med skolarbete: -En timme left...hur ska jag STÅ UT??
kl. 19.25: - Bara 35 min kvar. Ska jag forts. o plugga eller göra så att tiden går fortare?
kl. 19.45: - Okej, 15 minutes...klarar jag det här?
kl. 19.50: - Får väll försöka plugga de sista minutrarna dåh...
kl. 19.57, .53 elr .59: - HUR MYCKET ÄR KLOCKAN. *Tittar på vägguret, mobilen, samt Ipodens klocka*. hm..alla visar olika tider...
resulterar i:
TRYCKET PÅ TV:n IFALL DE "FÖRSENADE" KLOCKORNA VISAT FEL.
Gråter nästan när Bonde söker fru-introt startar.
Jag tror jag har gått och blivit Bauer-sucht-Fray-galen. Är jag ensam om detta?
ps.  ONSDAGAR 20.0. MISSA EJ! ds.
Gänget från i år, om jag hoppas ingen har undgått?

y.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0