Nyhem, here we gooo!

Jahoppsan!
Precis packat klart och kört dagens s.k "styrkepass"..skratta på ni..;)
Men iaf: Nu bär det av till Nyhem som ligger utanför Mullsjö..eller i.. har inte riktigt kollen där. Nyhemsveckan arrangeras 1 gång per år och är en samlingsplats för kristna pingstvänner, men alla är såklart välkomna!! :D Där är det möten, konferenser, utställningar och massa muuusik :D good, good! På Nyhem väntar min kära kusin Sara som har varit där sen förra veckan!!! :O Hahha, fast hon var på ungdomshelgen också! (det skulle jag också varit om jag inte hade jobbat).

Jepp, men i Nyhem stannar jag tills på söndag och firar alltså Midsommar där. Hela familjen + farmor i hennes husvagn. Fast i nuläget ser det ut som om att jag o B. Emanuel blir utkastade för att övernatta i vårt tält, bredvid vagenen... -_- ;)
Men Hare nu gör najs och käka grus!! PlingPlong!!


*tugga, tugga, tugga*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0