"En för alla- En fralla för dej!"

hade precis skrivit ett väääldans långt inlägg och skulle testa lite vad man kunde redigera, och nee.. när jag skulle klistra in var allt borta..sånt där är INTE uppskattat... -_-
så det får bli ngt i stil med detta istället:

Nyhemsveckan: Mycket människor som man på ett sätt "lever" med i 4:a dar, tills det är slut och alla åker tillbak hem. jätte konstigt blir det. tomt på något sätt! å nästa gång blir ju om ett år då.. så. men det har iaf varit jätte roligt och häärligt vääder!! Underbart verkligen! Fick köpt en black metal skiva med ett band som heter Armageddon. skivan heter "the money mask" och verkar gött intressant!! blev också en akordbok som heter "Rock-pocket", så har tagit mig an ca. 150 rocklåtar som ja ska försöka få till melodi.
sedan så vill jag klaga lite på de "Frall-flickor" som hade som ngt slags jobb att gå runt kl. 9.00 bland tält-och husvagnsplatserna, skrikandes: "-Här var det fraaaaalller. nyyybaaakta fraaaalller"... tror faktiskt inte att ngn köper fraller vid den tiden när man har semester/lov...MEN!! än är inte hoppet över: "En för alla- En frallaförej".

och med det säger jag tack, tack- myrstack! (Mycket passande eftersom myrstackarna har nu under helgen varit mina närmaste grannar..).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0