friska hajar fläktar.

Har just anlänt från Friskis&Svettis och känner mig riktigt grym i heela kroppen!! Min super snälla vän och granne Pernilla följde med som "selle", och fick lite "underhållning" på köpet...jag som aldrig har haft en tanke på att vissa rörelser kan se lite löjliga ut ;) (Sånt hinner man ju inte tänka på!).
Friskis&Svettis äger rum på måndagar & torsdagar kl. 19.0 under sommaren, på Vita Sannars Camping. Det är super gött och är abs. free! Titta gärna förbi eller va med vettja!! :D

Nu blir det strax duschen..som ärligt talat borde ha besökts tidigare!! Men nu är det som det är och det är O.K!!! ;)
Filmen "Into the Blue" ska efter duschen synas och jag känner att jag aldrig får nog av haj-filmer. Det bara skriker fascination och läskighet över dem. GRYMT!!

Haj, haj- fågelbaj!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0