Snabba cashewnötter & störigt hundsyskon.

Började igår kväll att lyssna på cd-boken Snabba Cash. Har hittills kommit till cd 4 av 12. Skulle gärna vilja se filmen "Snabba Cash" också...får skriva upp det på min "se-filmer-lista" (jep, jag har en sådan).

Har för övrigt grejat och röjt lite på mitt rum (samtidigt som jag lyssnade på cd-boken). Zita gjorde sälle. Även fast hon är en 2 årig Border Collie, påminner hon mer om ett störigt småsyskon: Kan inte ligga still på golvet, utan hon ska oma sig och bita sig själv (svar Ja, hon är knäpp). Går också och slickar på en för att få uppmärksamhet (vet kanske inte om småsyskon gör så men målet är det samma). Gnyr gör hon lite också. Aja, men jag får väl ta med henne ut på en liten runda sen.

Fick förresten idag ett vy-kort ifrån min andra halva och kusin Sara, som just nu befinner sig i Spania. Hon är där tillsammans med heeela sin stora (stora med STORT S) familj. Har typ lyckats räkna ut att hon anländer om mindre än en vecka!!! CAN'T WAIT!.....................jo det kan jag... har ju gjort det hittills i 2 veckor.

Jobbade igår och fick då bl.a laga några böcker som var halvtrasiga (halvtrasig= inte helt trasig. bara halvt liskom). Slapp tack och lov cykla dit. Pappa var snäll och skjutsa mig. Tillochmed han förstod att han inte kunde utsätta mig för att komma till jobbet som en blöt hund. (Det kom ju några våldsamma skurar och även fast jag hade plockat fram regnbyxor och snott min brors regnjacka, så hade det nog inte hjälpt så mycket mot spöregn).

NU: HUNGRIG!!= Mat= Göra mat= klura ut hur!

so long- ät tång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0