Rosa & Pink?- Nej, Grönt & Sara!

Hóla!!
Har nu avklarat ett 9 ½ h arbetspass på Biblioteket med stort B..(hehe)! Rätt så slut om jag får lov att säga det.

Imorgon drar jag tidigt till kära Götet, där jag ska återse min kära kompanjon Sara. Underbart att få träffa henne + resten av kusinerna. Vi planerar bl.a att se på den tredje twilight-filmen "Eclipse". (Har ju tvingats att vänta på att få se den p.g.a att Sara stack till Spanien i 2 ½ vecka -_-).. ;) Roligt ska det definitivt bli! Har ju inte sett människan på nästan en månad :O
Pink är ju förresten i Götet imorgon. Och det ser ut som om att jag kommer att vara den enda som ska till Gbg, och som inte ska se Rosa. Jag digger nämligen inte varken Pink eller rosa så... MEN!! Jag diggar grönt och Sara så ! :D

Nu ska jag betala tillbak mamma pengar som jag har lånat (...) av henne ett tag. Sedan så kommer min kära vän Pernilla och vi ska då passa på att se den andra twilight-filmen "New Moon". (Vi såg "Twilight" igår så..). Sedan slog det mig att jag kanske bör packa klart inför imorgon också...


Hejåhå- texttve!

y.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0