överröstarna och ingen än-så-länge hemkommen M.

Klockan är nu 0.36 och mamma har fortfarande inte anlänt. Delvis på grund av att farmors bil sluta fungera i Falköping..suck, så pappa fick åka och hämta dem båda där. (Har ju gått och väntat hela dagen).
Men har iallefall hunnit med att måla en tavla och gå ut och gå. Dan har verkligen segat sig fram. Nu när jag ändå är i klagandets timme kan jag ju tala om att jag hade grymt ont i magen i förmiddags. (Kan bero på att jag har brukat rätt mycket mjölkprodukter det senaste...glass, mjölk o massa annat som är mums). Skippade middag idag då. Fick för mig att det skulle hjälpa. En promenad på det och solen i magen sken igen. (Och nu undrar ni förstås vad det är för sol jag brukar ha där............precis!). ;)

Just nu försöker jag och broshan överrösta varandra med musik. Han kör på stereon i tv-rummet och jag här på datorn. Jag höjer så att jag slipper höra hans Gaga-remixer och annan obrukbar (enligt mig) musik. Här blir det andra grejer. T.ex:



YEE!! Hare harbajs-nejtack!!

y.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0