hur Gud kan liknas vid en ostkaka.

Har idag ägnat mig åt barnpassning och det var mysigt!! Blev att sätta upp ett s.k "indian-tält" där jag läste, läste och lääste. men det diggar jag ju! blev också päärla och insåg att det är ändå bra koncentrationsövning, samt otroligt stillsamt.. även moi needar sånt. nu har barnen åkt hem, men blir att träffa dem imorgon igen. får se vad vi hittar på.

Sprang lite långt igår. (lite långt eftersom det känns idag..fast det kan väl aldrig bli föör långt.. däremot kan man gååå för långt. i dubbel bemärkelse..).

Har countat ut att jag har sett över 20 filmer sen jag fick sommarlov! låter lovande tkr jag. har säkert utökat min hjärnkapacitet iochmed detta. nej, dt får vi inte tro!

Nu tänkte jag ägna mig åt att stalka låtar på utuben som jag ej kan finna i min musik-hjärn-del-rum-or-whatever.

Gud är såsom en ostkaka: mäktig, men god.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0