Habib och meningen med livet.

Hallo over there!

nyss hemkommen ifrån jobbet. fick ta cykeln dit och hem. blev ca. 2 mil, så känns det gör det ju allt. särskilt eftersom ja hade mammas uråldriga tantcykeln (tillhöra numera moi) där sadeln inte är o leka med! lugn dag för övrigt. skrev bl.a en referens om boken "Prinsessa för alltid", som jag tidigare har nämnt att jag har läst.

började förresten att titta på en samlings-serie i förmiddags, som handlar om en 11 årig kille som heter Habib och som bor i Alby. haha, sicken go kille! Han ska lista ut vad meningen med livet är och i varje avsnitt så tar han itu med ett påstående vad meningen med livet kan vara. jag har dock bara sett två avsnitt, men där var ena påståendet att "- jaga guzar" (tjejer antar jag, haha) och det andra var att "- gud är meningen med livet". Habib hade frågat sin storebror och morfar. ni kanske kan klura ut vem som sa vad ;-)

Habib sa förut ngt käckt: Behöver jag säga något mer?! Jag gillar min familj. Mamma skulle kunna skämta liiite mindre. Pappa skämta litee mer. Och Tony (Habibs brosha) skulle kunna sluta vara ett sådant skämt.

tänkte nu glo vidare på Habib och käka mig ett mål. eller kanske göra ett mål. eller att uppfylla ett...har HELT enkelt inte bestämt mig hur jag gör!

TJOFADDERITTAN- PLINGPLONG!


y.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0