bland barbies och jobb.

ibland kommer jag på mig själv med att jag har hörlurarna (anslutna till datorn, som jag jag sitter vid) på mig, fast innehållet är innehållslöst! kanske drf att jag har lyssnat på något men missat att det har tagit slut. fast de värmer ju öronen!

Idag, imorn och dagen efter imorn vankas det jobb. blir bra det.

o så har jag dragit fram min gamla barbie-dockor och tillhörande kläder, samt accessoarer. en heeel del kan jag meddela! nostalgi iaf. men så tänker jag: tänk vad jag tjänar på att spara alla dessa stuff! dels för att jag slipper köpa nya till min egna barn (när de väl anländer), samt att en och annan docka lär ju bli antik och det innebär väl pengar? haha, finns ju tokstollar som samlar på gamla barbies. nej, jag tillhör inte den kategorin. jag är bara ngn som är ekonomisk nog att spara allt!
idag kommer de iallefall till användning när det står barnpassning på schemat.

Ching Chong, so long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0