bee cool.

ibland faller det mig in att ta en spring-tour, och det brukar oftast inte sitta fel. idag blev det en ca. 25 min regelbunden jogging-runda här hemma omkring. mega skönt och jätte fräscht. inte dirkekt eftråt dock. efter duschen blev det fräscht ;)

sedan gick ju Grease på tv4+ och den filmen tröttnar man nog aldrig på! lite synd är ju att Travolta har blivit lite av en säck potäter (syftat på hans kroppsutseende, det senaste). dock så gör han ju fortfarande grymma roller, som t.ex i filmen "Bee cool". se gärna den. den är verkligen 'cool'! finns också en liknande film som heter "Undercover Brother". stört skön vill jag utlova här! så, där fick jag ju till några filmtips i farten!!

har läst endel här idag också. håller på och plöjer Stephenie Meyers book 'Genom dina ögon'. Väldigt annorlunda! men är att rekommendera om man vill komma undan 'Vampyr-trenden' som bl.a Meyer har varit flitig att bidra till.

ska dra mig till sängs och..läsa lite ;)
Här är ett litet intro. från filmen 'Bee cool'. enjoy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0