Jobb-igt!

Å hej å hå så det kan gå!
Sitter tydligen hela lovdagarna vid datorn och mixtrar med affärsplanen. Ung företagsamhet är inte så ljuvligt som man skulle kunna tro...känns som att det bara blir mer jobb ju mer man arbetar med det. Ni vet den där känslan som man får när man har ett skolarbete som man skjuter upp ständigt? Den där känslan som säger "-Jag borde göra det men jag gör det inte"? Den där känslan som man enbart blir av med när man har gjort klart uppgiften? Just den där känslan har jag burit på ända sedan den första träffen med företagets första rådgivare. Då insåg jag hur mycket det faktiskt är att göra! Dessutom så är det jag, ensam i företaget, som ska gå igenom hela processen och se till att ro i land hela fadderasket. Suck...MEN!! Jag har fortfarande visionen och boken framför mina ögon! Så länge målet finns där så kommer jag göra allt för företaget Flugan som ville synas UF. För det är just så mitt nystartade företag heter, vars mening är att tsm med sin "medhjälpare" Sara Axelsson skapa en barnbok från grunden! Storyn har vi, ett första utkast är snart färdigställt och det viktigaste av allt: Viljan har vi!
Företagets blogg hittar ni här:
http://flugansomvillesynas.devote.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0