Äntligen lov!

Kämpade verkligen hela terminen ut ( aa, 2 veckor kvar in på våren bara kvar).
Igår var det julavs. på min skola och jag och en till var konferencier. För att ha fått så lite info. tycker jag att vi gjorde ett gräsligt bra jobb. Dock så är jag MYCKET besviken på mig själv då jag spelade fel på Ava Maria- stycket. Fick börja om men också då var det knappt jag "kom i mål". Låten Sprid ditt ljus gick däremot bra...tror jag. Eloise hjälpte mig och det blev snyggt värre med stämma till det.
När jag kom hem efter skolan, gick jag upp och la mig. Vaknade två timmar senare, går ner och ångrar det stort: mamma har bränt knäcken och det luktar för gräsligt. Men det hela räddas med att en av mina vänner smsar och säger att jag + några andra får komma till henne och ha julmys. MYCKET trevligare än bränd knäck :D (Mamma gör allt så gott hon kan. Tror t.o.m att det inte var hennes fel. Smeten barnsla sig helt enkelt!). Vi såg iaf på 2 filmer, käkade godis, spelade spel och snackade. Underbart trevligt var det! Passade perffa, efter min 2 h sömn p.g.a besvikelsen.
Idag planerar jag att städa på mitt rum. Det b-e-h-ö-v-s. Har nog aldrig haft så stökit där! Bevis på min upptagenhet av betydligt viktigare saker...
Dagens lärdom: Gör något kul. Det får en att tänka på annat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0