Nära vänner och andra angelägenheter.

Min framtida man ska jag minsann dra med runt här hemma på gården. Ja, men till ställen där jag har vuxit upp och blivit uppfostrad. Förutom mitt hus, t.ex S****D**** och D* A******** T*****, haha jaa det är ju förstås rätt hemliga. Kan ju inte avslöja sådanan saker som enbart mina närmaste vet om. Är du ändå nyfiken, ta och bli en super bra vän med mig så kanske jag bjuder på en ljuv p***n*** på något av dessa ställen! Haha!

Apropå nära vänner, var jag i Göteborg med Veronica och Sara igår. Jag hade det suuper trevligt, och hoppas innerligt att de också hade det. Jo,..men det kan vi nästan säga att de hade ;) Det blev iallefall köpt lite kläder, Björn Borg idrottsväska, te, smink, ansiktstvätt aa...OCH så får jag ju inte glömma en IPod Nano- 5th generation, 8 GB, blååå!! Att det blev en blå är egentligen lite spännande faktiskt. Har ju funderat ett tag på att beställa en IPod Nano via nätet, men ville ändå vara på den säkra sidan och hålla i en IRL (det är ju ändå pengar!). Men iallefall, hade 5 minuter på mig att bestämma mig. Jag HÖLL i en grön. MEN!! Jag tror jag tyckte den var FÖR grön..hade den varit mossgrön, som f.ö är min nya favvo. färg, hade jag köpt den. Sedan så älskar jag ju blå.. och rosa, orange, svart/grå o lila hade ja nog tröttnat på rätt fort. Så en BLÅ Blev det =) Jätte nöjd!! Sedan att Itunes (musikprogrammet man behöver för att få ned låtar på den) inte funkar ännu, oroar mig inte så mkt än. Har ju trotsallt radio, 3 stycken spel och videokamera att underhålla mig med.

NU måste jag verkligen ägna lite tid att plugga in engelska-glosor. Alltid lika rogivande...eller inte -_-

OCh du!?!- Bättre att gå på hal is och hade GLATT än att gå i lera och SÖRJA!


y.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0