ibland är det kul att provocera.

Jamen sådär!! En eftermiddag UTAN läxor! :D Bara vips så där! Helt underbart fantastiskt!! Förresten är det skillnad på de som har läxor och gör dem...och de som har läxor fast inte gör dem. Vilka tror du blir mest lyckliga över att få en ledig eftermiddag utan skolarbete? ;) DEN DU!!!

Ikväll ska jag förresten dra till ridskolan. FÅr se vad vi hittar på för något där..(-oo, det där lät alldeles för soft för att vara ridträning för Nina. Ni skulle bara veta....efter en timma önskar man att man spela fotboll eller något annat istället!) ;)

Regn är mysigt tycker jag. Det är extra uppskattat nu när jag äääntligen har en regnjacka att använda. TACK MAMMA!! :D
Apropå 'Tack' så fick jag mitt lönebesked idag. Det såg mycket lovande ut ;) Och den jag tackar är Gud. JA, men hallå eller! För han "gav" mig jobbet!! :D (Liksom hur många 17-åringar har ett jobb att besöka??...aa var tredje lördag för mig dåh x)

Nu jag vill draga baklänges off the chair och ta på mig passande kläder för hårdträning!!


Skåda månen och ät en glass.

y.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0