hunden, jag & håret.



Fick en annan bild här på mitt hår. Lite fräckare enligt mig... ;)

Idag var det visst söndag och först var det gudtjänst som vanligt i Smyrna. Men sedan åkte jag, mamma, pappa, Emanuel, farmor och farmors två systrar Solveig och Maggan till Hammrane-bak-och-kaffestuga. Där mumsa vi på nybakt Dalsländskt bröd, med ost och te. (Jag och pappa tog te, alltså). Efter att vi hade varit där i en timma och bara käkat och tjötat, drog vi hem och här somnade jag i 1 & ½ h....ajajaj...PowerNap-a var det inte att tänka på. Nepp, men det kommer definitivt straffa sig när jag ska försöka sova på riktigt senare ikväll.
Nu ska jag plugga in tyskaglosor (första läxan fick jag samma dag jag började...).

God Natt känns ändå passande i all denna trötthet.
God Natt.


y.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0