Högsbylägret is over! And seriously: all I want to do is to cry...

Högsbylägret var heelt, alldeles, alldeles underbart! Grät när ja skulle åka därifrån.. tur att de flesta deltagarna hade åkt hem. De kunde ju börjat undra...
Sorgligt att något som man har gått och längtat till i ett helt år, är så fort över. Det borde verkligen inte få vara så! Det gör så ont bara jag tänker på att nu ska man gå i ett helt år till och vänta!!
DOCK!!, Så kan jag trösta mig med att vi ska ha ett s.k lägereko i slutet av september där alla de som var med på lägret i år, samlas. Jag hoppas innerligt att så många som möjligt kan haka på!!!

Så mycket har gjorts och hänt på lägret i år och jag kan nog säga att det var det bästa jag har varit på!! (Var ju för första gången ledare i år, men kände mig trotsallt som en ½ ledare och ½ deltagare. Många deltagare var ju bara ngra få år yngre än mig).

Igår och idag har jag jobbat. Trött kan man säga att jag var/är. Blir 4 h imorn också sen så vankas en ledig vecka.
Förresten så börjar ju skolan igen snart och jag längtar faktiskt!! Diggar stämningen och undervisningen på Dahlstiernska gymnasium, så jag ser verkligen fram mot detta året.

Nu ska jag nog gråta en lite skvätt för att de 5 dagarna jag riktigt lever ut är över för i år...



Jag under en nagelbitande "Super-Water-Game"- tävling...


y.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0